poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wymarzony jednoślad

Od dawna zastanawiam się nad kupnem porządnego roweru miejsko- weekendowego. Przez słowo weekendowego rozumiem krótkie wypady za miasto raczej po płaskim terenie bez żadnych wzniesień :) Zależy mi na jego funkcjonalności, praktyczności ... i dobrym wyglądzie! Maksymalnie mogłabym na niego wydać około 1500,00 zł. Uwielbiamy z moim A. popołudniowe wypady rowerowe, jest to aktywnie spędzony czas i fajna odskocznia po całym dniu. Mam też nadzieję, że uda Nam się wreszcie doczekać psa, którego z zapałem woziłabym w koszyku :)

Po przejrzeniu ofert internetowych natknęłam się na rower Classico II marki Kross. Jest idealny :) Po przeczytaniu jego specyfikacji i zobaczeniu zdjęć coraz bardziej się do niego przekonuje. Ale jako, że specjalistką od jednośladów nie jestem- może poleciłybyście mi jakieś dobre marki albo dały kilka cennych wskazówek na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze roweru miejskiego?


1 komentarz:

  1. Od dawna marzy mi się taki rower ;)
    ale trochę kosztuje wiec jeszcze trochę pomaże ;)

    http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń