poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czego kobiecie zawsze jest mało?

Jak duża część z Waz zachęcona kuponami rabatowymi z Twojego Stylu wybrałam się w zeszły weekend na zakupy. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do takich wyprzedaży, bo nigdy nie potrafiłam znaleźć nic dla siebie, a kolejki też skutecznie zniechęcały mnie do wyjścia z domu. Moja mama jednak przekonała mnie na "babski shopping" i tak o to uzbrojone w kupony udałyśmy się na podbój sklepów- owocny podbój jak się potem okazało :) W kolejnych postach opiszę Wam moją cudowną, pudroworóżową spódniczkę z Mohito oraz korektor pod oczy marki ArtDeco, natomiast dzisiaj przedstawiam łup nie do końca wyprzedażowy- czarną torebką z Tk Maxx'a. Była to zdecydowanie miłość od pierwszego wejrzenia i przez jej pryzmat uważam Nasz dzień z kuponami rabatowymi za tak udany :)

 

Torebka jest bardzo porządnie wykonana, posiada długi pasek, dużo przegródek, a przede wszystkim jest bardzo pojemna. Idealna zarówno do pracy jak i na czwartkowe wykłady. Mam nadzieję, że posłuży mi bardzo długo. Pomimo tego, że mam już czarną torebkę i w zasadzie bardziej potrzebowałam torebki w odcieniu brązu, TA torebka i jej niewygórowana cena sprawiły, że pognałam z nią do kasy jak szalona.
 






A już jutro opis i krótka recenzja korektora pod oczy!


2 komentarze:

  1. Dziękuje :) Z Tk Maxxem jest jak z kinder niespodzianką- nigdy nie wiesz czym Cię zaskoczy :)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń