czwartek, 21 marca 2013

Ostatki

Chociaż magiczny czas wyprzedaży już dawno za nami, chciałam Wam dzisiaj pokazać moje ostatnie łupy.

Jakie macie zdanie na temat sklepu MANGO? Pamiętam, że kiedyś lubiłam robić tam zakupy i... potem nastąpił duży zastój. Nie wiem czy było to spowodowane słabą jakością ubrań, małym asortymentem w sklepach czy zbyt wysoką ceną?

W każdym bądź razie od jakiegoś czasu widzę znaczną poprawę :) Zawsze jak wchodzę do MANGO jestem mile zaskoczona ponieważ znajduje tam coś na każdą okazję. Nie inaczej było ostatnim razem kiedy to wpadła mi w ręce prześliczna bluzeczka z łezką na plecach, która będzie idealna do pracy na cieplejsze dni i świetna para jeansów za całe 49 zł.

Szczególnie gorąco polecam Wam zakupy przez stronę internetową MANGO- wysyłka do sklepu jest całkiem za darmo, a rzeczy przychodzą czyste, niemierzone, na wieszakach, w eleganckim pudełku- jedynym minusem jest dość długi czas oczekiwania, ale wolę trochę poczekać niż płacić za przesyłkę prawie 40 zł. Zainteresowanych odsyłam tu.

Kolejnym świetnym zakupem była koszula z CARRY. Nie przepadam za tym sklepem,ale akurat koszule mają niczego sobie :)

                            1. Bluzeczka MANGO- 39,00 zł.
                               2. Koszula CARRY- 34,99 zł.
                               3. Jeansy MANGO- 49,00 zł.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz