niedziela, 27 stycznia 2013

Wyprzedażowo

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wyprzedaże! Niezwykłą satysfakcję odnajduje w zakupie rzeczy wcześniej upatrzonych, za połowę ich ceny. Dzisiaj przedstawiam Wam trzy moje zdobycze, trochę monotonne kolorystycznie, ale za to będą do wszystkiego pasować :) A już jutro zakup z którego jestem szczególnie dumna- buty Reebok EasyTone za ...


Ten model spodni z ZARY to już drugi egzemplarz w mojej szafie, pierwszy ma kolor granatowy. Te spodnie są fenomenalne. Uwielbiam ich krój, długość 7/8 i zameczki na końcach. Wiem na pewno, że te 59,90zł. to dobrze zainwestowane pieniądze :)

Spodnie ZARA- 59,90zł.

O skórzanych sandałkach idealnych na lato marzyłam od dawna i wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak dorwałam w sklepie internetowym te cuda przecenione ze 139,90zł. na 44,99zł? Co z tego, że za oknem śnieg i mróz- czas zacząć myśleć o wakacjach!


Skórzane sandałki z Pull&Bear- 44,90zł.
Szczególnie zadowolona jestem z tych nudziaków baletek- będą jak znalazł na wiosnę :) Ich cena regularna trochę mnie deprymowała- 79,90zł., ale zaczęła szybko spadać w czasie wyprzedaży tak więc z radością stałam się ich posiadaczką:

Baletki Stradivarius- 29,90zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz