poniedziałek, 28 stycznia 2013

Reebok Easytone


Od kiedy tylko pojawiły się w sklepach, bardzo chciałam je mieć. Moja potrzeba brała się również z deficytu posiadania porządnych, sportowych butów. Uważałam i nadal uważam, że wydanie około 300 zł. na sportowe buty to gruba przesada. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy buszując w TK MAXX wpadł mi w ręce ten model za 139zł. :) Wtedy jednak się na nie nie zdecydowałam i wyszło mi to na dobre, bo kilka tygodni później zadzwoniła do mnie Mama, że ma w rękach moje Reeboki za ... uwaga uwaga 77 zł. :) Powiedzcie same- czy taką okazję można przegapić?


Jeżeli chodzi o komfort chodzenia i ćwiczenia to jestem z nich bardzo zadowolona. Szybko przywykłam do tych wypukłych poduszeczek. Co do rzekomego kształtowania mięśni ud i pośladków to trudno mi się wypowiedzieć- zbyt krótko je użytkuje, ale jak tylko moja pupa dorówna tej od Beyonce to na pewno Was poinformuję ;)

Ta cena jest najlepsza! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz