wtorek, 28 maja 2013

Portmonetka marzeń!

Dawno mnie tu nie było, ale zamierzam się poprawić i naprawić swoje błędy ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać portfel upolowany w Tk Maxx. Kolejny raz dochodzę do wniosku, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów, czuję się tam jak małe dziecko, które wyruszyło na poszukiwanie skarbów. 

Mój stary portfel wołał już o pomstę do nieba, ogólnie rzecz biorąc był w stanie totalnego rozkładu i zniszczenia. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka moja kochana Mama (dziękuje Jej jeszcze raz!) postanowiła sprawić mi nową portmonetkę. I tak buszując po Tk Maxx znalazłam swój ideał!

Z marką Fossil spotykam się po raz pierwszy, wiem że produkują też zegarki i torby. Ogólnie portfel wykonany jest z bardzo miękkiej brązowej skóry z kolorowymi akcentami (łatwiej wychwycić go w torebce ;) posiada trzy przegródki- jedną bardzo rozbudowaną na karty płatnicze, drugą na papierowe pieniądze, a trzecią, zamykaną zamkiem na "drobne". 

Jakość wykonania oceniam na 6+ i mam nadzieję, że posłuży mi kilka dobrych lat  :)

A już jutro zapraszam na recenzje moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz